Tzv. 'nation branding' je vo svete považovaný zadôležitú súčasť zahraničnopolitického pôsobenia štátov.Cieľom brandingu Slovenska je prispieť k pozitívnemu vnímaniu našejkrajiny v zahraničí – tak, aby sme vedeli lepšie prilákať investície a turistov, či úspešnejšie podporiť našich ľudí aj produkty pri presadzovaní sa vo svete. S ambíciou identifikovať pozitívne charakteristiky našej krajiny a jej obyvateľov, na ktorých sa dokážeme spoločne zhodnúť a poskytnúťpriestor pre moderovanú diskusiu k téme značka Slovenska,bol vytvorený aj portál pre branding Slovenska.Projekt portálu podporilo Ministerstvo zahraničných vecí a európskych záležitostí Slovenskej republiky, ktoré zaštiťuje tému prezentácie Slovenska v zahraničí na základe poverenia v tzv. kompetenčnom zákone. Značka Slovenska sa dotýka všetkých, lebo Slovensko je každý z nás. —Ďakujeme.NA STIAHNUTIESlovensko — krajina s potenciálom (PDF)Branding SR — od ideového konceptu k posolstvám a komunikácii (PDF)Čo je to značka Slovenska a ako by mala vyzerať?