Organizátor:Agentúra SARIO v rámci národného projektu 'Podpora internacionalizácie MSP', ktorý je realizovaný v rámci Operačného programu Výskum a inovácie, prioritnej osi 3, investičnej priority 3.2, špecifického cieľa 3.2.1 zameraného na nárast internacionalizácie MSP a využívania možností jednotného trhu EÚ.
Cieľová skupina: Slovenské malé a stredné podniky so sídlom mimo Bratislavského kraja, ktoré riadne vyplnia registračný formulár so všetkými požadovanými náležitosťami a prílohami
Sociálne siete sú všade okolo nás. V súčasnosti už existuje množstvo druhov sociálnych sietí s ich výhodami, ako aj nevýhodami.Pripravovaný seminár vám pomôže zorientovať sa v spleti sociálnych sietí, ale najmä zistiť, ktoré z nich by mohli byť pre vaše podnikanie prínosné.
Keďže sociálne siete už dávno nie sú len o komunikácii, ale sú aj nástrojom reklamy, dozviete sa tiež o tom, ako si efektívne nastaviť inzerát a na čo si dať pozor, aby ste sa vyvarovali chýb a podarilo sa vám prostredníctvom reklamy na sociálnych sieťach vybudovať si silnú a dôveryhodnú značku.
REGISTRÁCIARegistrovať sa môžete do 09. februára 2018 vyplnením
registračného formulára.

Tešíme sa na spoločné stretnutie.