×
19.09.2013

Seminár „Ako expandovať do zahraničia pomocou online marketingu“

Miesto
SARIO, Trnavská cesta 100,821 01 Bratislava
Cena
20,- EUR / osoba
Organizátor
SARIO
Kontakt

Jana Jarošová, tel. 0910/828 215, jana.jarosova @sario.sk

Počet účastníkov: max. 30 osôb
Termín ukončenia registrácie: do 16. septembra 2013
Čas konania: 9:00 – 15:00

 

Slovensko je malý trh. Okolo 5 miliónov obyvateľov, takmer 4 milióny online užívateľov, to všetko sú maličké čísla už len v porovnaní s väčšími európskymi mestami ako je Londýn či Madrid. Tieto čísla spolu s nízkou kúpyschopnosť Slovákov nahrávajú jednoznačne možnostiam exportu či obchodu slovenských firiem so zahraničím. A práve internet je najvýhodnejšia a najjednoduchšia cesta ako na to.

 

 

Prednášajúci:

Juraj Sasko,
Executive Director,
VISIBILITY, s.r.o.

 

 

 

Program seminára

 

9:00 – 9:15     Registrácia

 

9.15 – 12:00

  • Obsah na stránkach–štruktúra webu, obsah kategórií  a preklad do lokálnych jazykov
  • Optimalizácia pre vyhľadávače(SEO)- dokáže prinášať na web veľké množstvo relevantných návštev dlhodobo a pritom úplne zadarmo
  • Platené reklamy – PPC– v  priebehu pár minút sa zobrazujú vaše reklamy relevantnej cieľovej skupine v každej cieľovej krajine a vďaka tomu na vaše weby prichádza adekvátna návštevnosť.
  • Videomarketing – You Tube- druhý najväčší vyhľadávač na svete po Google v počte mesačných hľadaných fráz; zaujímavá časť online obsahu, ktorý užívatelia vyhľadávajú
  • Google +  profil-  hlavne v zahraničí, sa v niektorých krajinách teší väčšej obľube ako u nás; Google vylepšil preferenciu profilu v rámci výsledkov vyhľadávania, čo automaticky núti firmy využívať Google+ pre svoje online marketingové aktivity
  • Lokalizované výsledky vyhľadávania– užívatelia očakávajú čo najpresnejšie výsledky vyhľadávania aj z pohľadu svojej geografickej polohy, ako ich zabezpečiť

 

12:00 – 13:00  prestávka

 

13:00 – 15:00

  • Google Keyword Tool- informácie o mesačných vyhľadávaniach kľúčových slov, nápady na ďalšie relevantné slová, sezónne trendy vyhľadávanosti a tiež potenciál návštevnosti a informácie o priemerných cenách za preklik pri PPC reklamách v systéme Google AdWords
  • Google Trends– pomôže  odhaliť trendy vo vyhľadávaniach kľúčových slov, čo je výhodné hlavne pri plánovaní obsahu pre web, online kampaniach a  príprave produktov
  • Global Market Finder - nástroj pre vyhľadávanie potenciálu pri expanzii na zahraničné trhy. Automaticky vám preloží vami definované kľúčové slová do svetových jazykov a zobrazí priemerné ceny za preklik v rámci PPC reklám v Google AdWords. Odhalíte trhy, kde sa dá ešte stále inzerovať za veľmi slušné ceny
  • Global Analytics- nástroj webovej analytiky Google Analytics medzi desiatkami užitočných funkcií ponúka okrem iného aj informácie o tom, z ktorých krajín a akým jazykom hovoria návštevníci vašich webových stránok, čo sa dá využiť pri optimalizácii webu a jeho obsahu aj pre ďalšie trhy
  • Google Translate  - prekladač od Google poskytuje okrem známej užívateľskej verzie aj verziu pre automatizovaný preklad PPC reklám a  preklad obsahu webových stránok. Samozrejme výsledok nie je vždy ideálny, ale ak nemáte aktuálne kapacity pre rozsiahle preklady, ako dočasné riešenie sa dá využiť
  • Consumer Barometer- na stránkach samostatného projektu Consumer Barometer nájdete úžasné informácie – informácie o správaní zákazníkov. Stránka je delená podľa krajín a segmentov trhu. Na stránkach tak nájdete jednoducho informáciu o tom, koľko Belgičanov nakupuje bielu elektroniku online, koľko percent z nich si robí prieskum offline a nakupuje online.

 

 

Zaregistrujte sa prostredníctvom vyplnenia registračného formuláru