Jana Jarošová, tel. 0910/828 215, jana.jarosova @sario.sk
Počet účastníkov: max. 30 osôb
Termín ukončenia registrácie: do 16. septembra 2013
Čas konania: 9:00 – 15:00
Slovensko je malý trh. Okolo 5 miliónov obyvateľov, takmer 4 milióny online užívateľov, to všetko sú maličké čísla už len v porovnaní s väčšími európskymi mestami ako je Londýn či Madrid. Tieto čísla spolu s nízkou kúpyschopnosť Slovákov nahrávajú jednoznačne možnostiam exportu či obchodu slovenských firiem so zahraničím. A práve internet je najvýhodnejšia a najjednoduchšia cesta ako na to.
Prednášajúci:
Juraj Sasko,
Executive Director,
VISIBILITY, s.r.o.
Program seminára
9:00 – 9:15 Registrácia
9.15 – 12:00
- Obsah na stránkach–štruktúra webu, obsah kategórií a preklad do lokálnych jazykov
- Optimalizácia pre vyhľadávače(SEO)- dokáže prinášať na web veľké množstvo relevantných návštev dlhodobo a pritom úplne zadarmo
- Platené reklamy – PPC– v priebehu pár minút sa zobrazujú vaše reklamy relevantnej cieľovej skupine v každej cieľovej krajine a vďaka tomu na vaše weby prichádza adekvátna návštevnosť.
- Videomarketing – You Tube- druhý najväčší vyhľadávač na svete po Google v počte mesačných hľadaných fráz; zaujímavá časť online obsahu, ktorý užívatelia vyhľadávajú
- Google + profil- hlavne v zahraničí, sa v niektorých krajinách teší väčšej obľube ako u nás; Google vylepšil preferenciu profilu v rámci výsledkov vyhľadávania, čo automaticky núti firmy využívať Google+ pre svoje online marketingové aktivity
- Lokalizované výsledky vyhľadávania– užívatelia očakávajú čo najpresnejšie výsledky vyhľadávania aj z pohľadu svojej geografickej polohy, ako ich zabezpečiť
12:00 – 13:00 prestávka
13:00 – 15:00
- Google Keyword Tool- informácie o mesačných vyhľadávaniach kľúčových slov, nápady na ďalšie relevantné slová, sezónne trendy vyhľadávanosti a tiež potenciál návštevnosti a informácie o priemerných cenách za preklik pri PPC reklamách v systéme Google AdWords
- Google Trends– pomôže odhaliť trendy vo vyhľadávaniach kľúčových slov, čo je výhodné hlavne pri plánovaní obsahu pre web, online kampaniach a príprave produktov
- Global Market Finder - nástroj pre vyhľadávanie potenciálu pri expanzii na zahraničné trhy. Automaticky vám preloží vami definované kľúčové slová do svetových jazykov a zobrazí priemerné ceny za preklik v rámci PPC reklám v Google AdWords. Odhalíte trhy, kde sa dá ešte stále inzerovať za veľmi slušné ceny
- Global Analytics- nástroj webovej analytiky Google Analytics medzi desiatkami užitočných funkcií ponúka okrem iného aj informácie o tom, z ktorých krajín a akým jazykom hovoria návštevníci vašich webových stránok, čo sa dá využiť pri optimalizácii webu a jeho obsahu aj pre ďalšie trhy
- Google Translate - prekladač od Google poskytuje okrem známej užívateľskej verzie aj verziu pre automatizovaný preklad PPC reklám a preklad obsahu webových stránok. Samozrejme výsledok nie je vždy ideálny, ale ak nemáte aktuálne kapacity pre rozsiahle preklady, ako dočasné riešenie sa dá využiť
- Consumer Barometer- na stránkach samostatného projektu Consumer Barometer nájdete úžasné informácie – informácie o správaní zákazníkov. Stránka je delená podľa krajín a segmentov trhu. Na stránkach tak nájdete jednoducho informáciu o tom, koľko Belgičanov nakupuje bielu elektroniku online, koľko percent z nich si robí prieskum offline a nakupuje online.