Location Bratislava V dňoch 16. až 18. apríla 2013 sa v holandskom meste Eindhoven konal druhý ročník výstavy „Nation Branding & Investment Expo 2013“. Slovenská agentúra pre rozvoj investícii a obchodu (SARIO) na tomto podujatí prezentovala výhody slovenského investičného prostredia, venovala sa tiež propagácii exportných príležitostí zo Slovenska. Slovenský stánok sa počas troch výstavných dní tešil značnej pozornosti návštevníkov i prítomných vystavovateľov. Pracovníci SARIO nadviazali kontakty s viacerými spoločnosťami, ktoré v budúcnosti nevylúčili možnosť investovať na Slovensku, prípadne sa zaujímali o obchodnú spoluprácu so slovenskými firmami. Za cennú možno označiť aj výmenu skúseností a informácií s viac ako 20 štátnymi investično-obchodno promočnými agentúrami (napríklad USA, Argentíny, Thajska, Vietnamu, Južnej Afriky či Kene). Predmetom diskusie boli aj aktuálne projekty verejno-súkromného partnerstva (PPP) v niektorých z týchto krajín. V utorok 16. apríla 2013 sa na výstave konal samostatný slovenský seminár v rámci projektu „Business Friendly Slovakia“, ktorý je zameraný na výhody slovenského podnikateľského prostredia. Pre účastníkov semináru pripravili prezentáciu o hlavných sektoroch slovenskej ekonomiky, makroekonomickom prostredí a možnosti investičnej a obchodnej spolupráce so slovenskými firmami. Cieľom SARIO je byť modernou agentúrou, ktorú budú zahraniční investori aj domáci partneri vnímať ako nositeľa rastu a inovácií. SARIO chce v maximálne možnej miere napomáhať rozvoju slovenskej ekonomiky získavaním nových investícií a podporou obchodu, čo sa prejaví množstvom nových pracovných miest a zvyšovaním životnej úrovne na Slovensku.