Location SARIO Slovenská agentúra pre rozvoj investícií a obchodu v spolupráci s Veľvyslanectvom SR v Ankare, GK SR v Istanbule, Veľvyslanectvom Tureckej republiky v Bratislave a Istanbulskou priemyselnou komorou pripravuje dňa 22. marca 2010 „Slovenský deň v Istanbule“. V rámci programu vystúpi generálny tajomník Istanbulskej priemyselnej komory, generálny konzul SR v Istanbule, predseda Turecko-slovenského výboru, zástupca SARIO, nový honorárny konzul SR pre Turecko Vladimír Soták, prezident Klubu 500 a ďalší tureckí podnikatelia,ktorí majú skúsenosti s podnikaním v Slovenskej republike. Cieľom stretnutia je podpora rozvoja slovensko - tureckých obchodných a hospodárskych vzťahov, prezentácia súčasných možností investovania v SR do priemyselných parkov, projektov v oblasti turistiky, ale aj ponuky na spoločnú výrobu, respektíve spoločné prieniky na trhy tretích krajín. V rámci programu budú zabezpečené „one-to-one“ bilaterálne stretnutia slovenských a tureckých podnikateľov. Program „Slovenského dňa v Istanbule“ 22.marca 2010 : - prílet do Istanbulu 21.3.2010 ( vo večerných hodinách) - ubytovanie - oficiálny program 22.3.2010 v čase od 13:00 -17:30 - odlet z Istanbulu 23.3.2010 (v ranných hodinách) V súčasnosti je program podujatia v štádiu rozpracovania. Po spracovaní bude uverejnený na webe agentúry SARIO. Predpokladané náklady na cestu : - ubytovanie 110.-150.- EUR/1 noc - letenka cca 350 EUR - 15 EUR vstupné víza - miestne transfery,organizačné zabezpečenie podujatia, rokovacia miestnosť sú zahrnuté v účastníckom poplatku 150.- EUR/1 firma / 1osoba, poplatok za druhú osobu z firmy 80.- EUR Záväzné prihlášky zasielajte elektronicky do 24. februára 2010. Ubytovanie si môže účastník zabezpečiť sám alebo podľa odporúčania agentúry SARIO. Letenku si zabezpečuje každý účastník samostatne. Víza za 15.- EUR si každý účastník zakúpi priamo na letisku v Istanbule.V prípade otázok prosím kontaktovať Ing. Katarínu Ščepkovú, tel. 02/58260326, e-mail: scepkova@sario.sk Príloha 1: Záväzná prihláška Príloha 2: Biznis profil spoločnosti Tešíme sa na Vašu účasť!